Code Blue

Hej på er!
Haft en bra helg? Det har jag. Fredagen spenderade jag med min älskade pojkvän, åt pastasallad med kyckling på Café Soup And Bagel efter kursen och sen drog vi hem till min söta syster och umgicks lite med henne :)
Sen igår blev det Tjejdag med Julia! Det betyder shopping, denna gången på Kungsmässan i Kungsbacka, och senare på kvällen stack vi hem till en gammal klasskompis som fyllde år. Fullt ös där borta, kan man säga XD Jag och Julia kände bara två stycken där så det var bara att uppskatta läget och köra mingelstilen. Lite senare kom det lite fler som vi kände så vi slapp känna oss helt bortkomna hela kvällen.

På Kungsmässan blev det självklart en hel del köpt, mycket pengar som rök där. Lite väl mycket pengar, måste jag nog tillägga. Men det var en hel del fint som följde med mig hem, bland annat köpte jag en ny bikini som jag fullkomligt älskar! Ska försöka fixa lite bilder på allt att lägga upp, då kommer ni märka en röd tråd i alla plagg X) ALLT förutom två par trosor är nämligen blått. Fråga mig inte hur man lyckas, jag vet inte själv, men det var riktigt snygga grejer och det är ju huvudsaken!

Nu är jag tillbaka hos min pojkvän, han har nog saknat mig, och imorgon blir det kurs och låtsasarbetsintervju. Ska bli intressant ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0