Hunt A Man Down



Det är exakt vad jag har gjort idag! Till slut blev jag uppringd med resonemanget "Jag hade tre missade samtal från detta numret så jag tyckte att jag fick ringa upp". Kaching! Slängde mig i bilen och stack, för andra gången idag, med en gång för att lämna mitt CV på papper för att försöka snabba på och hjälpa mig själv till att få min drömpraktik. Glad!
Jag har fortfarande inte fått praktiken iochförsig, men det känns ändå som ett stort steg framåt. Ibland hjälper det att vara framfusig.

Som ni ser på bilden passade jag på att vara diskret (Höhö, nej) och tog på mig en Sin City-tshirt för att bättra på mina chanser. Tror inte han ens såg den om jag ska vara ärlig XD

Nu blir det ett abrupt avslut för pizza ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0