Ingen Skönhetsdrottning

Helt underbart, fick äntligen tummen ur röva och gick och klippte mig förut. Jävligt behövligt! Minns inte hur längesen det var jag klippte mig, men det räcker att säga att det inte var detta året iallafall ;)
Jag är fruktansvärt trög med sånt, det medger jag.
Blond som jag är egentligen så färgar jag håret regelbundet, oftast ungefär med en och en halv månads mellanrum, och det sliter ju som fan på håret. Därför följde jag denna gången frisörens råd och köpte med mig en burk hårinpackning från Wella som jag testade förut efter jag duschat. Ska bli kul att se resultatet, men det kanske man inte ser förrän man använt den några gånger? Inte särskilt haj på sånt där, utan den enda specialaren jag kör med är mitt schampo från Wella med rött pigment i. Det funkar helt enkelt som en liten minifärgning och gör underverk med utväxten där färgen sällan håller sig särskilt länge :)

Bara jag som inte direkt bryr sig om sånt där tjafs? X)
Beautystuff typ.
Man blir ju ett riktigt tard när man följer med kompisar in i sminkaffärer och liknande. Fast jag brukar bli rätt fascinerad ändå, det är mycket fina färger och burkar med klet i som luktar gott.
Men jag förblir nog ett tard.


Denna köpte jag idag, och bilden under visar schampot jag brukar använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0