Sommar, sommar!




Denna härligt gröna milkshake drack jag igår, gjord av päronglass, mjölk, vaniljsocker, kakao och en pärsikohalva. Hade gärna haft en likadan framför mig nu, om man säger så. Min pojkvän kan, han!
Sommaren känns inte lika långt bort när man sitter hemma och dricker milkshake, men tittar man ut försvinner alla sommarkänslor fort som vinden, för inte fan är det varmt ute X)
Men trots det var jag tvungen att testa lite sommarkläder i morse som ni kan se på bilden under. Shorts från Cubus, blå skjorta och blå bikini från HM, de sistnämnda var de jag köpte sist jag och Julia var i Kungsbacka :)
Svinsnyggt!
Senare idag blir det också lite sommarpeppning, då sticker jag och killen till hans familjs sommarstuga och det är fiska som står på schemat. Otur med vädret rent mysmässigt, men fisken ska tydligen nappa bättre om det är lite sämre väder. Vem vet, jag kanske kommer hem med en bild på min första fångade fisk sedan barnsben? ;)

Bråttom, bråttom, hoppas ni får en skitbra dag så hörs vi när vi hörs!
Tata!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0