Springnota

Milkshake och Persikohalvor, det är vad jag kan se fram emot ikväll :) Och ett nyfärgat hår om inte tiden rinner iväg som den faktiskt verkar göra. Hu, vad fort det gick. Underbart väder idag, det tackar vi för! Jag har vart ledig både igår och idag, men eftersom jag är superduktig så träffades min grupp i stan och gjorde lite fältuppgifter, som det heter, så vi inte kommer alltför långt efter med det vi sysslar med på utbildningen. Rätt smart, tycker ni inte det?

Men igår var jag långt ifrån skolan, så långt ifrån man kan komma skulle jag tro. På dagen träffade jag en kompis och begav oss till Brännö för att rensa ett akvarie (fråga inte), och jag blev glad när vi blev hämtade med inget mindre än en flakmoppe! Wöhööw! Awesome.
Jag var duktig och tog lite bilder med mobilen, men självklart är min sladd hemma hos min mor så dom kan jag ju drömma om att få upp på bloggen inom en snar framtid :( Piss.
Men men, så får det vara!
Rolig sak som hände igår; jag och killen var med pappa på en fotbollspub igår kväll (IFK!), och när vi går därifrån så stannar vi för att diskutera vilka olika håll vi skulle gå åt. Då pekar pappa på mig och utbrister glatt "Vi glömde betala!". Min pappa är då en god samarit och går tillbaka in för att betala, och han i kassan tackar honom typ tre gånger för att han inte bara stack. Min pappa är en bra pappa!
Det höll allt på att bli en ofrivillig springnota där ;)

Fy vad sur jag är på att det inte går att få in bilderna. Och inte går det att skicka dom till min pojkväns mobil heller för han har en Iphone. Tydligen så går det inte att skicka bilder och musik via Blutetooth om man har en sådan mobil. Hur kasst är inte det?
Nej, fy fan. Dyr skit! Haha. Mita blir nog arg på mig för att jag säger så. Sötnos.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0