Underbara små Saker

Precis vad titeln sa, helt enkelt underbara små skor som väldigt gärna vill flytta in i min garderob! Finns på Zara, eller fanns snarare. Dom är antagligen så underbara att dom är slut nu X)
800 spänn är liiiite för dyrt för en pank Nathalie. Fan.
Äckligt snygga!
Bilden är lite skev för min mobil gör så ibland. Pain in the ass, men funkar ändå :)
PÅ TAL OM DET!
Jag måste ha en ny mobiltelefon. Och när jag säger måste så menar jag inte att "hej, jag har haft min mobil i en vecka och den är inte ny längre", utan jag menar måste. Skränar som fan i telefonen när jag pratar med nån så jag knappt hör vad som sägs. Någon gång under alla mina samtal låtsas jag bara höra vad den andra sa, för jag orkar inte fråga hela tiden. Att den tappar kontakten med SIM-korten JÄMT är faktiskt inte lika störande XD
SÅ!
Jag ska köpa mig en mobil. Eller hoppas att jag får en i födelsedagspresent när jag fyller år i sommar, eftersom jag vill köpa en systemkamera när jag har sommarjobbat :)
Jag vet precis vilken jag vill ha, och har kollat upp vart den finns, men just nu minns jag inte vad den heter. Den är blå iallafall! Återkommer om detta.

SKORNA som du vänliga själ ska köpa till mig:


Kommentarer
Postat av: Sösterp

Åååååh, är det Ripley?? :D:D

2010-05-20 @ 13:11:18
Postat av: Nathalie svarar:

Jag vet faktiskt inte, tittade inte :O Men snygga var dom allt! Köpa dom till din syster? =D

2010-05-20 @ 19:18:29
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0