Historiskt med moppe

Ett stycke historiapov avklarat! Sån ångest jag har haft över det, det är inte riktigt klokt. Men det gick okej tror jag. Men när jag läste frågorna ville jag bara springa därifrån med en gång, så mycket fattade jag. Det kändes som att det var helt omöjligt att fånga en enda tanke som hade med historia att göra, men till slut tror jag att jag lyckades skrapa ihop till ett sött litet G. Det är allt jag begär!
Lyckades springa på en gammal klasskompis också när jag ändå höll på, matte var hans provförsök. Vette fan hur det gick men han hade bara en timme på sig att lyckas för sen var han tvungen att gå. Två timmar satt jag där! Med huvudet fyllt av Napoleon, industrialism, revolutioner och gud vet vad. Lennart ska veta att jag försökte iallafall.

Dags för lite bilder! Ni som följer min blogg vet att jag var på Brännö förra veckan och tog då lite bilder som jag inte kunde lägga över till datorn för tillfället. Mja, så då är det väl inte mer än rätt att lägga upp dom nu? Det är ju knappast något att visa direkt men rätt ska vara rätt!

Under tiden ni tittar vidare i min blogg kan ni ju alltid lyssna på den låten under också, alltid någon som har tröttnat på sin spellista.


Roky Erickson - Night Of The Vampire



Jag gillade mitt hår den dagen :D



I'm a sucker for. Döh. Flakmoppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0