Skuggor i Vardagen

Kom nyss hem från en solig dag på Brännö, har bara hunnit slänga mig i en välbehövd dusch innan jag satte mig här med skrivsugna fingrar och blött hår invirat i en handduk. Skönt som fan!
Nu var det som jag nämnde tidigare ett tag sedan jag skrev i bloggen, och jag vet egentligen inte varför det blivit så. Men ibland blir det kanske så att man inte känner för att skriva, eller känner att man inte har något vettigt att skriva. Oftast när det blir så har jag märkt att jag faktiskt haft mer att skriva än vanligt. Oftast när jag slutar skriva är jag stressad över något och sitter "hellre" och ältar mina problem i huvudet framför tv:n. Jag är helt enkelt sådan, när jag är stressad är tv:n det enda som kan få mig lugn, jag skulle gissa på att det är för att jag helt kopplar bort hjärnan och för en stund inte tänker på det som bekymrar mig. Fråga Mita, han om någon vet hur jag blir ;)

Nog om det! Fingrarna flöt snabbt över tangentbordet där kände jag, och jag tror inte ens att jag kommer läsa vad jag skrev för det lär vara en del slarvfel och konstiga formuleringar men så får det helt enkelt vara.
Skönt att skriva av sig lite ibland, eller vad tror ni?

Förutom kursen imorgon är det en sak jag ska göra, och det är att säga förlåt. Jag kan vara lite... hmmm... framfusig? Njae, fel ordval men det får duga. Jag är jag ibland lite för mycket och det kan ibland såra folk när jag inte menar något illa. Så imorgon blir det att ringa ett samtal och säga förlåt till en kompis, för jag menade absolut inte vad jag skojade om.

Ja. Det blir bra.

Jag undrar vart min grå tröja har tagit vägen.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0